10 КЛАС. УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС (1917 – 1921 РР.)


І. Завдання з вибором однієї правильної відповіді

  1. У відповідь на жовтневий переворот у Петрограді Центральна Рада проголосила

А) І Універсал               б) ІІ Універсал        в) ІІІ Універсал          г) IV Універсал

  1. Проголошення радянської влади з’їздом Рад у Харкові відбулося

А) 4 грудня 1917 р.    б) 12 грудня 1917 р.  в) 22 січня 1918 р.

  1. IV Універсал Центральної ради проголошував

А) Українську Народну Республіку у складі федеративної Росії

Б) створення Центрального Виконавчого Комітету

В) Українську Народну Республіку самостійною, незалежною, суверенною державою

  1. Які війська мали окупувати Україну внаслідок укладення Берестейського договору

А) війська Антанти    б) Добровольча армія А. Денікіна   в) війська Німеччини та Австро-Угорщини

  1. Яку назву мала держава П.Скоропадського

А) Західноукраїнська Народна Республіка   Б) Українська Держава     В) Українська Народна Республіка

  1. З якою метою було створено Директорію

А) з метою боротьби з більшовицькою навалою

Б) з метою керівництва антигетьманським повстанням

В) з метою очищення України від австро-німецьких військ

  1. Президентом ЗУНР було обрано

А) Д.Вітовського                   б) К.Левицького                    в) Є.Петрушевича

  1. Головною складовою аграрної політики у часи воєнного комунізму стала

А) продрозкладка      б) мілітаризація                    в) централізація

  1. Раду Народних Комісарів УСРР у 1919 р. очолив

А) Г.Петровський     б) Х.Раковський                     в) Ю.Тютюнник

  1. Наймасовіший селянський рух в Україні очолив

А) Н.Махно     б) Зелений                  в) С.Петлюра

  1. Антиукраїнську політику великодержавного шовінізму було здійснювано під час

А) наступу військ Врангеля                  Б) Денікінського режиму              в) воєнного комунізму

  1. Радянсько-польська війна 1920-1921 рр. завершилася підписанням

А) Ризького миру                   б) Варшавської угоди                       в) Старобільської угоди

ІІ. Пояснити терміни і поняття.

Автономія, воєнний комунізм, «білий терор», Директорія

ІІІ. Пояснити роль особи в історії.

В.Винниченко, П.Врангель, Д.Вітовський

 

  1. IV. Робота з історичним документом:

«Коли оратор назвав моє прізвище і сказав, що пропонує проголосити мене гетьманом, вся маса людей, як одна людина, встала і гучними криками почала висловлювати своє співчуття… Я сказав, що владу приймаю, що мені дорога Україна, що владу беру не заради себе, а щоб принести користь змученому народу…»

Запитання для аналізу документа:

  • Хто є автором даного документу?

  • Про які події йдеться в документі?

  • Коли відбулися події, описані в документі?

  • Що спричинило ці події?

  • Чому автор називає народ «змученим»?

  • Яку мету ставив перед собою герой документа під час тих подій?

  • Чи вдалося герою документа здійснити задумане?

  • Чи щирим, на вашу думку, є автор документа, пояснюючи свої мотиви прийняття влади?


Leave a comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься.

5 thoughts on “10 КЛАС. УКРАЇНСЬКИЙ ДЕРЖАВОТВОРЧИЙ ПРОЦЕС (1917 – 1921 РР.)

  • hop over to these guys

    I simply want to tell you that I’m newbie to blogging and site-building and absolutely enjoyed you’re page. Almost certainly I’m going to bookmark your website . You surely have terrific posts. Appreciate it for sharing with us your blog.

  • nike flyknit racer

    A lot of thanks for every one of your effort on this website. My mother take interest in managing research and it’s really obvious why. I know all about the lively means you deliver precious steps on this web blog and encourage response from other people on the concept so our favorite child is always starting to learn so much. Take pleasure in the remaining portion of the new year. You’re the one conducting a fabulous job.

  • curry 5

    I wish to voice my gratitude for your kind-heartedness giving support to visitors who require assistance with your theme. Your real dedication to getting the message all over was quite informative and has truly enabled some individuals much like me to get to their objectives. This helpful instruction entails a lot to me and especially to my office colleagues. Many thanks; from each one of us.